tirsdag 1. mars 2011

Brødrene mine

Best blant mennesker, er de som gleder seg når det går andre god.


Jeg er så innmari stolt av brødrene mine, dere aner ikke. Alt de får, og ikke får til (hehe), står det det stor respekt av. For noen forbilder jeg har, og ikke minst; for noen fotspor jeg har å fylle.


- Bildeopplasteren er ødelagt. Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. 




Livet er virkelig fantastisk her i Eidsdalen. Vi har tilbragt dagen på spa-avdelingen på Union. Spist tonnevis med mat, sovet, badet og virkelig nytt livet. Vi snakker alle mulige dusjer, badstuer, forskjellige bad og honning-ritual. Åååh, det er så deilig. 
Nå står dagens åttiende måltid på agendaen. Om jeg ikke triller til Ørsta i morgen, så vet ikke jeg. 


Kyssklappkos. Bilder kommer :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)