fredag 6. mai 2011

Oppe for show. Not

Hei dere. Idag er det jo Fredag, og alle vet åssen Maren er da. Da er hun trøtt som en påkjørt fugleunge. Heldigvis er jeg ferdig 11.20 idag, og da skal jeg hjem å slite på altanen ett par timer før jeg skal hente gulljenta i barnehagen <3 aah, lille spiren min. Igår sa hun forresten "yåååwh" samtidig som hun viste to fingrer og hadde en leksjon i åssen peace-tegnet skal være. Hun er kul altså! Verdens kuleste. Har det etter 'storesøstra' og fadderen.

Nå må jeg fortsette å analysere og skrive rapport på en tekst, tror det er det vi holder på meg. Øreproppene som gjaller musikk er liksom litt lengre inn i ørene enn stemmen til læreren. Mye mer interessant, liksom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)