torsdag 19. mai 2011

HVEM ER DU??

Jiiiiz. I takt med statistikken, skyter nysgjerrigheten min til værs om hvem du er. Det er skikkelig skummelt å legge ut om seg selv, uten å helt vite hvem som leser. Selv om jeg prøver å beherske meg, er det mange ganger jeg vil legge ut alt. Svart på hvitt. Bare skrive ned alt, absolutt. Positivt og negativt. Alt som tar plass opp i toppetasjen.
Kan ikke dere bare fortelle meg da, hvem dere er og hvorfor dere besøker denne lille bobla mi? Som forsåvidt har et stygt design og en dårlig "blogger" bak. Men det er jo fristedet mitt.

 Pettern <3
Julia! sunshiinee.

3 kommentarer:

  1. heilt sikkert han du e forelska i ;)

    SvarSlett
  2. vilde lese bloggen din, men e merkverdig dårlig til å kommentere! skal skjerpe mej, oki? mareen du e rå

    SvarSlett
  3. hei vilde ü)) hihi, kjekt å høre. ja, comment comment. masse kjekkere då åu)) klems

    SvarSlett

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)