mandag 23. mai 2011

Hva har du gjort idag da, Maren?

Alle vet at husvask, trening, matlaging, vasking av klær, brette klær også videre er mye gøyere enn å lese til eksamen. Men idag vil jeg faktisk påstå at jeg tok kaka, av hva man kan gjøre når man bare vil utsette lesingen.
Jeg.....

BESTILTE HUSKATALOG! Hvem gjør det, liksom? Bare fordi at "da må ej berre avslutte og gjer mej ferdig med det".. Egentlig burde jeg dratt lenger til havs med den. Også er det kjempeviktig å være ekstra sosial i disse eksamenstider.

Her er bilde fra forrige eksamenshelvette jeg var gjennom. 2 år siden, og lille gull var bare noen måneder gammel. Jeg måtte jo ta meg noen timer fri får å kose med prinsessa. Dessuten hadde jeg minst 10 cm kortere hår og 15 kg mindre. Ok, nok syt! KOMPLEKSER - dra deres vei.

1 kommentar:

  1. nydelig bilde! De små kan få deg til å glemme alle verdens problemer <3

    SvarSlett

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)