lørdag 28. mai 2011

Jenta som holder hjertet mitt



Jeg er så uendelig stolt av deg. Totalt avhengig er jeg også, men det er ikke rart. Fjas og prat, det er det du gjør, dagen lang. Til min store glede, er du en liten perle som aldri forsvinner fra mitt sinn.  



Jenta er unik. Finnes ingen lik. Ingen er like pen og god som du. Takk for at du gir meg så uendelig med lykke.  Du er fin, morsom, søt, vakker, verdifull, energirik, kosete, fantastisk, omsorgsfull, kjærlig...... Siden det ikke går an å skrive så langt jeg vil her på bloggen, stopper jeg der. For det finnes egentlig ikke nok blekk eller papir i verden til å skrive ned hvor mye du betyr for meg, og hvor høyt jeg elsker deg. Du er enestående, totalt enestående.






Du er mitt alt. 


Maren elsker deg, Sunniva Kristin.


<3


Så uendelig ubeskrivelig. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)