søndag 29. mai 2011

Latter og meningsløst liv

Idag er det to ting som er helt saiko meningsløst med livet mitt. Det ene er at treningslæreboken blir lest like lite som jeg leser Bibelen, og at det finnes gule skittles. Når jeg har dager som dette, blir det rett og slett ikke mer morro en man lager selv. Så for å få dekt dagens latterbehov, besøkte jeg like gjerne de gamle bloggene mine. Siden jeg har hatt så mange ulike eventyr i livet mitt, er det viktig å bytte litt. Eheh!

Lol, uansett. For en taper du er Rutta! Nå skal jeg blogge om følelsene mine. 

Hvilke følelser?


Idag er jeg emosjonell uansett, går ikke at jeg skal blogge om følelsene mine nå uten å høre på "a drop in the ocean" å tenke på trønderjævelen som knuste hjertet mitt. Ops Maren, men det er jo fakta. Skal heller ikke legge skjul på at det er vanskelig å sitte der å snakke med samme fyren, som om ingenting har skjedd. Snakke som før, som vi gjorde på den tiden. Den tiden da det var oss to, og jeg var verdens lykkeligste. Kommer jeg til å bli forelsket igjen? Tør jeg det?  Kommer jeg noen gang til å være så forelsket igjen at alt er greit, og jeg sier "ja" til absolutt alt? Kommer jeg til å være i den situasjonen der jeg får høre at jeg er fin, når jeg har bihulebetennelse, har rømt hjemmefra og føler meg som verdens styggeste person? Er det for mye å be om, egentlig? Jeg er jo bare meg selv.
Så ble det vist kjærlighets-gutte-følelsene de ble snakk om da, i kveld. Jeg er lykkelig, jeg er det. Og det er kanskje stygt å si det, men jeg er over denne gutten nå. Vi er gode venner, og ingenting er bedre enn det. Men tankene sitter igjen, uansett. Vet ikke om dette er noe tanker i det hele tatt jeg, men det bare slo meg.
"don't cry because it's over. smile because it happened."

Pellepotet, hvordan er følelsene dine idag da? 

En god latter forlenger livet. Jeg ler dagen lang, jeg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)