søndag 22. mai 2011

I'm all right, I don't mind if you don't mind

Dommedag! Idag har jeg fått besøk av Tor med hammeren. Hammeren må være en svær jævel, for jeg har aldri hatt sann hodepine før. Nekter å tro det var den ene vinflasken vi drakk igår som er skyldig heller!

Emo-dagen er her, og jeg gråter for den minste ting. Av både film-snutter og sangtekster som har betydning for meg. Betydningen kommer på grunn av gutter, for noen drittunger!!

I watch the rain fall clean from the heavens
As the skies part open I search for a sign
But I dont mind if you don't mind.


 <3 


And I'd just like to say
I thank god that you're here with me
And I know you too well to say that you're perfect
But you'll see, oh my sweet love, you're perfect for me.



også videre ...


Hvorfor skal det egentlig være så himla vanskelig? og vondt. 



Ron Pope, jeg elsker deg! Ska vi gifte oss, eller? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)