fredag 19. juli 2013

Så smil, da

Den fingeren her er til været. 10 grader, stiv kuling, regn og værsyke mennesker er synonymt med sommer på sunnmøre. 

Hei alle sammen, frøken positiv her :) 

Akkurat nå er jeg på jobb. Snart unnagjort siste nattevakt før jeg går inn i festivalbobla igjen på mandag, det blir så fint. Verdens beste festival er åtte små dager unna, og jeg gleder meg som en gris. Ny uke med nye utfordringer og erfaring, DET er gøy, det! 

Nå har jo klokken blitt ganske så sent, eventuelt veldig tidlig, at jeg rutinemessig burde hatt trynet ned i en melon, men da jeg var på butikken på vei til jobb var det bare stygge igjen. Litt krise, men jeg kompenserer med mygla bringebær, fin nedtur etter en lang vakt. Ellers alt bra, og jeg gleder meg til å se hva frihelgen (fri-Lørdagen) har å by på, kom på at jeg har senvakt søndag. la gå, trenger litt lommerusk ;) 

Da gir jeg finger'n til meg sjæl også og ønsker dere alle en riktig så fin helg! 

Xx fra frøkna som har tatt bloggen til nye høyder med dette innlegget. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)