søndag 14. juli 2013

Early bird two days in a row

Tjena, og riktig så god morgen. Søndag klokken 06:10.

Noen har kødda med hodet og kroppen min, for jeg er helt døgnvill.
I går våknet jeg 06:15 og bare what the hekk..... Var dødsklar for å løpe triathlon fire ganger uten stopp, men klarte å overtale meg selv til en rolig morgenstund. Startet dagen i sofakroken med morgenkåpe, stor skål med frukt og youghurt, kaffe, tente lys, Kurt Nilsen på anlegget og striregn ute. Da mamma og pappa stod opp ble det deilig frokost <3 Etter det gikk det slag i slag med shopping, lang løpetur i skogen, familiebesøk og kos. Så allerede 22:30 var jeg klar for kvelden. OG JEG SOV HELT TIL 03:15, da var jeg uthvilt? HÆ? Seriiiiøst. Så i dag stod jeg opp 05:15, etter to timer i sengen gadd jeg ikke prøve mer. Så as we speak er det akkurat samme prosedyre som i går. Koser meg! Kunne helt sikkert løpt jorda rundt to ganger nå også, men så har det jo seg sånn at jeg er livredd skogen. Det finnes jo både troll der, og huldra bor jo i ett sånn tjønn, og det også er jo rett nedom her. Tror jeg venter til resten av verden våkner sånn de kanskje hører meg om jeg roper på hjelp. Spørsmålet er vel om kroppen siger sammen i sofaen eller ikke. Erre søndag, så erre søndag!

GOD MORGEN!

Som jeg nevnte hadde jeg en lang løpetur i skogen i går. Til tross for 10 grader og pissregn kjørte jeg på med shorts. Er det juli, så er det juli. Lykke for meg er å være våt av svette og regn, ja, rett og slett våt av salig treningsglede. Turen endte på 5,6 km der det aller meste har ganske så grei stigning. Jeg møtte få biler, løp på skogsvei, i lyng og blant gjødsellukt. Jeg elsker å være på fjellet! Det var tungt, deilig, men mest av alt; veldig godt. 

Nå skal jeg enten se Glee, lese bok eller lese x antall blogger. Luksusproblem! Eller så skal jeg faktisk driste meg ut i skogen, men er det ikke litt drøyt å løpe rundt i skogen halv syv en søndagsmorgen? Altså.

Ps: Riktig engelsk på innleggstittelen eller? Legger skylda på Google translate viss ikke :-) 

Xx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)