mandag 8. juli 2013

queen of the night and 1/5

05:28, mandag og en lys våken jente. Det er fint. Jeg har sett dagen så smått begynne å våkne til liv, med deilige rosafargede skyer som har flydd forbi i en fei. Denne dagen blir fin, og jeg må sove - for når klokka blir 08:00 er jeg bare ferdig med én av totalt fem nattevakter. Lukter allerede godt av den frihelgen som ligger der fremme å venter på meg.

Angsten for at kroppen ikke skal klare så mye trening denne uken er så ekstremt tilstede. Jeg har jo så inderlig lyst, men sier kroppen nei, så må det være den som vinner. Av og til er det faktisk sånn at det kjipe må komme før det gøye, og det gjør det nok denne uken når jeg skal snu døgnet totalt og jobbe fem netter på rappen.

Fy fader så jeg savner det der.

Uansett. I går skulle dere vært med altså! Lenge siden jeg har hatt det så himla gøy. Vi holdt ut ganske lenge, og til slutt var jeg så sikker på at snuten kom til å avlegge en visitt jeg fant det best å luske meg vekk. Da var det langt på morgenen..... Ellers knekker neglene i hytt og gevær nå, så det passer bra det nærmer seg vaktskifte.

Sånn, nå har jeg ikke noe mer uinterresant å meddele.

So long!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)