onsdag 26. juni 2013

Midt på natten

Hei i natten, kjære folk.

Frøkna er på jobb, natt 2/2 før noen dager fri. Kroppen er litt småsliten, for som vanlig får jeg ikke til å slå meg til ro når jeg kommer hjem om morgenen. Da jeg kom hjem idag tidlig lagde jeg meg havregrøt og tok en rolig stund på sofaen med én episode Broen før jeg prøvde meg på litt søvn. Frøken insomnia, say no more. Nappet litt til og fra i noen timer før jeg gav opp, skifta fra pysj til treningsklær og la ut på tur. Og shiiittti så godt det gjorde. I dag var jo dagen jeg har ventet på i én god uke nå, jeg kunne endelig svette. Høres utrolig sært ut, men spytt meg i tryne så digg det var. Jeg hadde blodsmak i munnen og gjørme langt opp etter rumpa. Regn i tryne og bare velstand. Gratis hverdagsglede! Fikk type 7 min søvn etter økta før jeg gav opp igjen. Er ikke jeg supermann så vet ikke jeg :D

Kroppen er fyllt med koffein, så det skal bli ekstremt spennende å se hvordan det går med søvnen når jeg kommer hjem om fem timer. Egentlig har jeg gitt opp allerede. Det er deilig å bare være på dette tidspunktet på døgnet. Det er lyst, sola har verken lagt seg eller stått opp, det er helt stilt over alt og det er bare meg, kaffien, spotify og tv i bakgrunnen. God tid til å tenke, reflektere og spise. Haha!

Egentlig så har jeg ingen ting å dele med dere. Ville bare si hei liksom, og spør om noen av dere kan gi meg svaret på hva jeg skal gjøre til høsten? Skal få ett kyss eller to som takk, asssssa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)