fredag 7. juni 2013

Det er ikke bare burde burde

Alarm på fra klokken 0830. Det tok meg sånn ca. én time å våkne til liv i dag. Jeg er helt zoombie om dagen, uten å vite hvorfor. Flaks jeg skal på tidligvakt i morgen og mamma og pappa har forlatt meg til fordel for hytta. Hvem kan vekke meg? Massina, er du her?

Anyhow. Hadde ikke noen særlig plan for treningen i dag, annet enn at jeg kjente det var på sin plass med en restitusjonsøkt. Tung kropp og vondt sinn, da er det bare å psyke seg opp og just do it. And I did! Likevel er det ikke bare burde burde. Jeg kjenner at alt presset rundt slanking, trening og ikke minst mat har tatt helt av, og jeg vil egentlig ikke være en del av det. Ser jeg gjennom Instagrammen min, ser jeg at folk lett kan oppfatte at jeg er en av "de".  Ja, jeg er streng med meg selv, men JA, jeg er også verdens største livsnyter - i kveld har jeg planer om å trykke trynet fullt i pizza og spise x antall liter is. Jeg legger ikke ut bilder av trening, den svette versjonen av meg selv osv. for å vise meg frem fordi jeg trener. Vil dere vite hvorfor? I found my passion. For noen er det shopping, for andre er det baking, for andre er det interiør - for meg er det trening, utfordring, adrenalin og velbehag. Derfor, det er en så enkel grunn. Jeg er så lei av å hele tiden bli vridd og vendt på, ordene respekt og forståelse forsvinner bare mer og mer med årene.

Sånn, utblåsning finito. Baktanken med dagens treningsøkt var å komme meg ovenpå igjen, og det gjor jeg. Kamp igjen mandag, så jeg har ikke planer om å drepe kroppen før den tid.


Nå er jeg på vei ut døren, jeg skal hooke opp med Marthe og Bente, gjett om vi har mye å ta igjen da :D Håper kaffén er klar, Bentemus.

Sees!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)