tirsdag 4. juni 2013

Klokka 04:09

En ny dag er på vei til å stå opp, mens det er sånn ca. 4 timer til jeg kan ta kvelden. Nattevakt pågår, og godt er det etter noen uker fri - én uke syk, én uke i Barca og den siste uken med fokus på å komme tilbake i riktig fysisk form - og fy stange så tungt det har vært. Dauer av tanken! Ellers; kunne godt tenkt meg å skreve om Barca, men sånn her tilbakeblikk for hver dag er ikke jeg særlig fan av, så muligens det kommer noen historier og bilder etterhvert. Hadde det iallfall sykt fett, digger den gjengen der! Ruth er spenna klar for festivalsesongen som begynner om én ukes tid :D HYL. 

Ellers er det ikke stort annet som skjer enn det spinnville kaoset som foregår i hodet mitt om dagen. Jeg har total angst fordi jeg ikke vet hva jeg skal til neste år, og skulle så altfor gjerne visst hvilket eventyr jeg skal ta fatt på. Jeg er så usikker, redd og uvitende om alt jeg aller helst kunne ønske jeg var skråsikker på. Tanken på å flytte vekk fra mamma, pappa, Massina og familien min på Giske er faktisk helt hjerteskjærende, selv om jeg vet jeg bare vil ha godt av det. Akkurat nå gjør jeg ikke det særlig bedre av å sitte å høre på noen av de gamle, gode sangene mine heller. Herregud, grinerunge. 

Dere vet meg og tannlege/legeskrekk? Var på tannlegen i dag. Dro helt alene, men var på gråten og klemte ihjel fingrene mine idét hun sa jeg måtte fjerne noe tannstein. Lykke på jord er nå at jeg er så gammel at jeg ikke får innkalling mer, før jeg har funnet meg en ny tannlege - heiste flagget da jeg kom hjem og tok meg noen ekstra glass brus! Kødda mamma, lover å være flink å ta vare på tennene mine. (Går det ann å være sin egen tannlege?). Etter tannlegen trillet jeg og Sofie laaaaaang tur, måtte selvfølgelig feire med nye terrengsko, for jeg eier jo nemlig ikke nok treningssko fra før liksom. 

Sorry, lovde meg selv å aldri mer blogge så teit som det her, men jeg bare legger skylda på at skrivekløa ikke døde i takt med klokka som nå begynner å bli ganske mye. Nå må jeg spise mer melon og drikke ennå litt mer kaffe, har ikke drukket så mye liksom. Internetten er helt bajas så det blir desverre ingen bilder, det var synd. Lenge siden dere har fått sett meg nå ;) ;) 

10 kr til den som forteller meg hva jeg skal gjøre neste år. Jeg sier som Hope i sangen "Who I am to say?" - I don't know anything at all.

Sees a! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)