onsdag 14. november 2012

I den fineste kaffekoppen min

Nok en gang henter jeg energi til trening fra kaffekoppen min. Det er absolutt favorittkopp noen gang. Strengt tatt er det et krus, men shitt la gå. Fikk den av søteste Christine, og mang en gang har den gitt meg ekstra piff til trening. Både morgen, ettermiddag og kveld - sommer som vinter. Iallefall høst.

Idag er det kveldsøkt som står på planen, siden jeg har hatt tidligvakt. Kroppen er en smule sliten, og motivasjonen deretter. Får se hva det blir til, men jeg har alltid en plan på lur - spørsmålet er om kroppen er enig. Time will show!

Jeg tror jeg begynner å nærme meg en plan til neste år også. Både studie, sted og sånn. Egentlig er det kjempeskummelt, og jeg krysser alt jeg har, pluss litt til, på at jeg kommer inn der jeg ønsker - visst ikke pingler jeg helt, helt ut.
Et lite stikkord er jo dette bilde jeg tok sist jeg var i oslo, i anledning Mia Gundersen sin lanserings- og bursdagsfest. Tenk så heldig jeg er som fikk lov å være med på det! Verdens b.e.s.t.e cava.

Akk og ve. Livet er spennende!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)