søndag 18. november 2012

Sweet morning

Den beste kvalitetstiden jeg kan få, er på morgenen når alt er mørkt og det bare er meg, meg og meg. Helt alene! Jeg trakter alltid kaffe og tenner lys når jeg skal kose meg, og idag er intet unntak. Jeg fikk hele 10 timer med søvn, og de timene var sårt trengende og nødvendig. I går var jeg så sliten jeg ikke helt visste hvor jeg var engang, og hadde det ikke vært for at jeg har kamp idag - ja, så hadde jeg nok lagt litt lenger. Men vi satser på at litt koffein får øynene til å sprette skikkelig opp :)


Da jeg var på nattevakt i forgårs, så jeg gjennom bildene fra Josefine sin barnedåp - og da kom jeg over noen grisefine bilder av gutta i mitt liv og minste diamanten vår.


To stolte faddere og to av våre små søstre. 2-åringen Kristiane og lille Josefine <3



Tenk at jeg har to så flotte gutter i livet mitt.

Nå skal jeg fortsette å drikke kaffe, høre Lissie, spise frokost og forberede meg til kamp.

Vi snakkes plutselig - nydelig søndag til dere, enn så lenge :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)