onsdag 21. november 2012

Karma, karma...... karma

Vel! I over en uke har jeg vært fysisk dårlig i frykt for at noe skal skjære seg nå når cupfinalen og oslo nærmer seg. Og det har jeg også fortalt til samtlige.......

Så... Er det nå jeg skal fortelle at mammsen har fått omgangssyken og flyet mitt går 1810 ikveld? Vel, det er både MIN flaks og karma inni bildet her. Det er så evig typisk!

MEN, om man tar bort all dritten er livet ganske kult om dagen. Jeg har fått øynene opp for noe ekstremt spennende, og som vil gi meg et hav av muligheter om jeg bare står på.


Jeg måtte bare få ned hvor forbanna sint jeg er nå - og idag blir det heller ikke trening.... FOR JEG GIDDER RETT OG SLETT IKKE! Så da ble det 2 små, elendige økter denne uken.... Så får vi se om neste uke blir noe bedre.

Hade!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)