lørdag 13. oktober 2012

I et eldorado av deilige farger

Dere har jo flere ganger hørt meg skryte om denne vakre plassen vi lever midt oppi. Og denne uken har ikke gjort meg mindre forelsket.


Romedalen, blant mine favoritter.

Veldig, veldig happy jente ute i det fri - det beste hun vet.

 Tenk at noe så vakkert, vilt og spektakulært fins i umiddelbar nærhet? Jeg synes det er helt fantastisk!

Dagens tur ble opp Eitrefjell - helt ok, det!

De siste dagene har beina fått kjørt seg, så jeg var egentlig veldig i tvil om jeg kom til  å klare noe som helst idag. Men når dagen blir så vakker, så klarer jeg ikke motstå - det ble tur, og deilig var det. Når sant skal sies, har jeg lagt rett ut i sofaen siden jeg kom hjem. Beina er blytunge og ekstremt stive! I morgen venter ny tur, så får håpe det løsner litt til da.

Nettopp slukt en deilig chai, og straks står mammas fårikål-gryte på bordet :D

Happy lørdag til alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)