lørdag 6. oktober 2012

6 dager etter og en normal lørdag

I ettermiddag skal jeg endelig få prøve meg på jobb igjen - verdens lengste uke er forhåpentligvis snart over, og jeg gleder meg SÅ til å kunne ta bena fatt og løpe igjen :-) Det blir så skjønt. Har uten tvil vært på fatcamp denne uken, da medisinen har utvidet magesekken min minst fjorten ganger...... 

Grinerungen! Haha. Priceless bilde. Må le av det nå i etterkant, men tårene har trillet ustoppelig i flere timer. Smertene har vært ubeskrivelige!

Siden jeg har vært ute av drift, har jeg mistet flere gøye kamper jeg så altfor gjerne skulle ha vært med på. Men slik er det, og helsen kommer fremfor alt. Storebror M er på vei ut dørene for kamp i Molde, og pappsen skal til Hareid. Og som dere vet - storebror S er allerede på plass i barteby for morgendagens debut i Adeccoligaen. Skulle egentlig vært der selv, men siden jeg ennå går på medisiner og formen ikke tåler så mye, blir det sofatjeneste og kamp på sumo når slaget slår 16.00 i morgen. GLEDER MEG! 

Håper dere får en finfin lørdag. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)