tirsdag 24. april 2012

BOKSEN GÅÅÅÅR

Hei dere!

Idag har jeg hatt en laaang dag. Det første jeg gjorde da jeg kom på skolen var å sove i 20 minutt, jeg var så dødens trøtt at jeg hadde ikke annet valg. Kom meg gjennom skoledagen, dro rett hjem, og sov i 2,5 timer. Det er så deilig å sove etter skolen! Mamma dro meg med på fjellet også dro jeg på Giske for å være barnslig. Man er ikke voksen, før man tør å være barnslig inni mellom. Og hva er vel da bedre enn å leke 'boksen går' sammen med en gjeng kjekke ungdommer? Sann mine ord, dette var gøy!

Nå er jeg nydusja og klar for film på sengen. Har fri fra skolen i morgen, men har nok av ting å gjøre. Som for eksempel rydde rom, skifte på sengeklær, vaske bad OG GJØRE LEKSER.

Se så søt og fin mammaen min er da :)

God natt til alle dere!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)