fredag 1. juni 2012

Så var det deg og meg da, bloggen

Hei alle!

Den siste tiden har jeg hatt SÅ mye på hjertet, men SÅ lite lyst/ork til å skrive. Ikke spør hvorfor! Dagene går i eksamen, venner og trening.

Og når jeg kan stryke ut eksamen - da blir alt bra. Håper jeg!
3 stk gjenstår, en skriftlig og uheldigvis to (!!!!) muntlige. Skyt meg i rumpa, sier nå jeg!

Ellers har jo lille Sofie og lille Karoline fått litt Marenkos, og jeg er helt frelst. Heldigvis ikke mange dagene til jeg blir 'storesøster' igjen. Tenk det, noe så fantastisk!

Her er jeg og lille vakre Sofie.

Og Sofies lille vakre søskenbarn, som er 5 uker yngre. Nydelige Karoline!

Jeg ville egentlig bare gi et livstegn fra meg. Så håper jeg inderlig vi snakkes plutselig! Jeg elsker jo egentlig å sitte å skrable ned alt her. I denne lille bobla mi!
Nå må jeg bare vaske badet, spise middag og fyke på jobb. Også dusje da - ORK.

Ønsker dere alle en FAB 1 Juni og en nydelig helg. Lov å håpe på sommervær nå ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)