tirsdag 19. juni 2012

Fineste livet

Om dagen kan jeg egentlig bare smile det største smilet jeg har. Jeg har fullført VGS og jeg har blitt 'storesøster' til fineste Josefine. Lykke kan ikke kjøpes for penger!

Hils på vakre Josefine Cesilie. Er det rart jeg er stolt?

Ellers er det skralt med trening om dagen. Mye usunn mat og drikke også. Ops! Nå har jeg akkurat pressa i meg to rundstykker og er snart klar for nattevakt. Håper jeg klarer å snu trenden, for jeg har det så fint så fint når jeg klarer å holde trening og greit kosthold oppe.

Både lørdag og igår var jeg ute å feira livets store mirakel, samt slutten på VGS. Igår var vi først på CLS, der vi fikk servert middag og dessert, før turen gikk videre på Lyst og til slutt Smutten. Haha. Smutten, say no more!

 Happy girl.
Verdens vakreste apekatter. Jeg er så glad og stolt av dere!

Nå må jeg fyke på jobb. I morgen skal jeg noe jeg gleder meg veldig til <3

Fab kveld og natt til dere. Smask


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)