onsdag 20. juni 2012

Livsglede

Er det noe jeg er veldig glad for, er det måten jeg kan oppnå lykke og glede her i livet. For meg kan ikke lykke kjøpes for penger. En dag som gir meg glede og kvalitet her i livet - er en dag jeg tilbringer med folk JEG bryr meg om, som igjen bryr seg om MEG, en dag jeg kan tilbringe tid sammen med folk som jeg beundrer og som liker meg for den jeg er.

Til tross for at jeg var på nattevakt i natt, klarte jeg å stå opp etter 3 timer. Trøtt eller ei, enkelt var det når jeg visste hva denne dagen skulle bringe. I flere timer har jeg vært hos en dame og to gutter som har gitt meg mye her i livet, på bare 1 år. Jeg er så utrolig takknemlig for at jeg har fått blitt kjent med de! Å bli servert chilli con carne, eplekake og is til frokost er ikke feil :D

Idag har jeg også fått hilst på min nye lillesøster, Josefine Cesilie, for aller første gang. Jeg er så stolt og så takknemlig at tårekanalene mine kan sprenge når som helst. Tenk at en ny skatt og et så deilig mirakel har komt inn i mitt liv, og skal være der for evig og alltid. JEG ER RIK.

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra Emanuel. Søteste Randi serverte deilig kvelds med hjemmelaget brød, kakao og masse deilig tilbehør. Nå tenkte jeg å se to episoder av "Unge mødre DK" og sove. I morgen venter siste middag med mamma og pappa før de reiser på ferie, og siste nattevakt før helg.

Fab fab fab.

Natta :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)