lørdag 14. april 2012

Lørdag

Idag er den dagen jeg ikke har lyst på jobb. Vakt 2/3 står for tur, og inni meg kjenner jeg at det egentlig hadde vært så fint å bare vært hjemme sammen med mamma og pappa idag. Det er nydelig vær ute, og jeg har vært ute å løpt. Økta idag var helt FAB. Sol, musikk og en lett kropp - fryktet egentlig den skulle være blytung etter to dager med styrketrening, men den gang ei. Og ingenting er bedre enn det.

Se så deilig vi hadde det i påska da :) Dette er den kvelden sola varte til 1930! HERLIG.

Nå må jeg sette skinka bak ratte og suse på jobb. Håper alle utnytter solen og dagen til det fulle, og gjør akkurat det dere har lyst til idag.

Jeg burde egentlig gjort lekser idag.............................. Men NEI.

Fin lørdag til alle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)