mandag 2. april 2012

You are the one for me

Ruthentupp nyter late dager! Påske er så fint. Hittil har dagene gått til venner, trening og kos. Sliter fortsatt med hodepine, men vi har en mistanke om hva som er på ferde. Mamma har hatt migrene i noen år nå, og i går hadde jeg så store smerter at jeg ba om å få prøve hennes medisin. OG DEN FUNKET. Egentlig vet jeg ikke om det er en god eller dårlig ting, men nå skal jeg iallefall komme meg på legen for å se om jeg kan ha fått samme dritten. Om det er tilfelle, er jo det kanskje en god ting, så jeg vet hva som skjer og hva jeg kan gjøre for å forebygge det. Og ikke minst få smertestillende som funker ......


Nå har jeg akkurat kommet ut av dusjen, ren og pen. Dagens trening ble pyramideintervall på mølla. Deilig det. Iallefall etterpå. Hihi.

Det er så fint å kunne styre dagene i sitt eget tempo, og det er virkelig noe jeg setter stor pris på. Idag blir det middag med farmor - pannekaker, som vanlig. Alle ungenes favoritt. Og senere skal vi besøke alle gulla på Giske. EN FIN DAG. Tror kanskje jeg skal avslutte dagen hos Nathalie-bestis når jeg tenker meg om... ÅÅÅH, det er så herlig!

Joda, jeg skal på hytta også. Selvfølgelig skal jeg det! Familie, god mat, stamp og vin. Påske er fint. fint. fint. fint.

En fab mandag til alle :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)