fredag 18. april 2014

Se min kjole

Hei hopp!

Fredag. Tidligvakt og besøk hos farmor etter det. På vei hjem fra henne gikk jeg forbi jobb og der ble jeg huka tak i av tre av verdens beste kollegaer. Jeg har brukt dagens vakt på å syte for å få sympati. Påskehelg, jobb og hjemme alene. Så da fikk jeg middag der, da. Deilig lammelår! Sweet for meg som har sikla på det siden påskeaften i fjor. Trodde det var menyen på kveldsvakt i morgen, men de hadde byttet dag så da skulle jo jeg egentlig ikke få glede av det.

Ellers er det strålende sol, men jeg sjæææl har hatt det litt sånn bob bob, uten at vi trenger å gå inn på det noe særlig. Just nu har jeg tatt kveldens første øl, sparkla ferdig tryne å dradd på en lifesaver av en kjole. Jeg er alltid så usikker på om jeg er fin nok, bra nok og alt det der, så selv om jeg hadde planer om en dritkul, litt for kort, kjole, endte jeg opp med en kjole jeg har brukt noen ganger tidligere.

I kveld skal vi feire verdens beste Bente, og jeg har jo bursdag på mandag selv, så kanskje jeg skal ta en to, eventuelt ti skåler for mine snart 21 år også. Haha! Alltid en unnskyldning :-)

Vel, jeg må fyke. Snakkes plutselig, resten av påskedagene skal jeg jobbe, i alle fall i morgen og søndag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)