lørdag 12. april 2014

Lørdag

Da jeg gikk på skole var fredagskvelden det beste med hele uka, med helgen som stod der helt ubrukt. Etter snart to år i arbeidslivet har jeg fått en helt annen holdning - men likevel klarer jeg aldri å bli enig med meg selv om det er lørdag eller søndag som er best. Det er så fint å ha dager hvor man kan gjøre akkurat hva man vil, skeie ut med mat og bare kose seg og ha muligheten til å være litt ekstra spontan.

Gårsdagen, altså fredag, var superfin. Jeg hadde treningsfri, hang sammen med verdens beste Brite og hadde familiemiddag før kvelden ble avsluttet med en mini-visitt på Alnes med fire av de fineste folka jeg vet om.

Spiste frokost sammen med storebror S i dag, og det er så latterlig digg å ha både han og tante Drea hjemme på påskeferie <3 Nå har jeg komt til bunns i kaffekoppen min, fått lest meg opp på blogger og aviser og veldig snart skal jeg dra en tur på trening. Videre i dag tenkte jeg å bake, også får jeg kaffebesøk. Haha! Jeg elsker kaffeslabberas, jeg. Litt usikker på hva kvelden bringer, men det tar jeg som det kommer. Mandag reiser vi unge på hytta, mami og pappsen har allerede dratt. Det er så godt med folk hjemme på påskeferie, alltid noen å være sammen med og aldri stilt i huset.


Ser dere smilet mitt? Det er ett smil som kommer av kjærlighet, takknemlighet, stolthet og uendelig med beundring av alle de fine folka jeg har i livet mitt. Jeg er så veldig, veldig heldig.

Fin lørdag da, dere. Lag dere en fin en!

Klem, M.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)