fredag 21. desember 2012

Ruth krutt uten futt

Akkurat nå sitter jeg småskjelven og nervøs med den største kaffekoppen. Igår var en dårlig dag på trening. Ikke fungerte kroppen på mølla, og musklene ville ikke sammarbeide - kontakten manglet. Idag er det ben som står på planen, sammen med my cousin og to snupper til.

Når jeg har dårlige treningsdager, tar skepsisen meg. Jeg er veldig spent på hvordan kroppen vil reagere , men av og til er det greit å mangle de siste superkreftene som må til for å få til en helsikkes bra økt. Fornuften sier jeg burde tatt en rolig restitusjonsøkt, men siden det er få dager til mye mat, mindre trening og det faktum at disse jentene bare er hjemme en liten stund, så går jeg mot meg selv og blir med. Jeg er jo alltid den som sier at jeg skal gjøre det kroppen har lyst til, og aldri går imot meg selv, men akkurat nå har jeg lyst å være med, men kroppen er ikke heeeelt sånn kjempeenig. U see? Dilemma!

Don't wait until you've reached your goal to be proud of yourself - be proud of every step you take toward reaching that goal!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)