søndag 30. desember 2012

Rusten kropp og julefred

Vel. Her varte juleidyllen frem til grytidlig tredje juledag. Da var det frem med bøtta og det store spørsmålet "HVORFOR MEG?". Jeg sitter i sofaen på dag 4, fortsatt litt uggen og slapp - men likevel på bedringens vei. Kan bare ikke fatte og begripe hvorfor det går så himla tregt. Dere kan jo gjette hva jeg lengter etter, og så sårt trenger for at samvittigheten ikke skal vippe meg av pinnen.

Anyhow. Det fine oppi det hele, er at storebror S også har vært syk. Fjerde juledag fylte han hele 25 år, og da vi etter x antall timer på sofaen sammen fant ut at ingen hadde spist noe som helst på et par døgn, tok vi likeså å bestilte bursdagspizza på Esso. To stykker hver, og kaaaabom dårlig igjen. Sig, du vet hvor glad jeg er i deg, hvor stolt du gjør meg hver eneste dag, og hvor mye jeg beundrer deg. Jeg er heldig som har både kollega, forbilde, bestevenn og storebror i en og samme person.


HER SKULLE EGENTLIG VÆRE ET BILDE, MEN DET FUNKER POKKER IKKE!!! 

Men ok. Nå ble jeg ekstremt sliten, så vi tar resten en annen dag før dette bare blir enda mer rot.

XoXo. Hjerter i fleng! Og deng.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)