tirsdag 25. desember 2012

Jul er en fin ting

Det desidert beste med julen er maten... Kødda! For familiepersonen inni meg, er det selvfølgelig familiekosen. Jeg elsker å henge sammen med den kule gjengen jeg er født inn i. Igår.... Lo så vi gråt flere ganger. Og hvem var det som kom med de beste kommentarene? Jo, det var farmor. Verdens herligste snuppe.

Egentlig skulle jeg opp tidlig for å trene både idag, igår,  i forgårs and u name it... Men julefreden har satt seg så saaaalig i kroppen jeg har ikke sjangs. Verken motivasjonen eller kroppen sier de vil på trening. Vel, det var synd, men så får vi heller yte litt ekstra i januar.

Nå må jeg nesten løpe i dusjen. Vi er straks på vei ut dørene for julekos med familien i Ørsta. ALLE er hjemme, bortsett fra èn. G.L.E.D.E.R meg!

Snakkes alle snupp og snupper.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)