mandag 11. mars 2013

Se på hu a

Okei dere, dere må love dere tror meg når jeg sier jeg tok den rolige morgenen min til nye høyder. Jeg kødder ikke når jeg sier det ble to frokost og fem kaffekopper før jeg fikk ræva i gir. Og de to-tre timene for mye med sofasliting gjor sitt på kroppen, for idag var det tungt. Heldigvis var Maria med, så jeg lo meg gjennom styrkedelen. Når kroppen er på mølla, er det bare den, meg og musikken, så akkurat da spiller det liten rolle om hva og hvem som er rundt meg. Da gjelder det å jobbe med seg selv og kroppen, og ikke bruke energi på alt som er rundt. Det ble 4 x 2 min, en runde gerilja og mage - grei start på uka, men liker dårlig det starter med en så tung økt.

En god følelse er å springe med NFF i/på ryggen. Sært, men sant. Velbehag er viktig for å prestere bra, og hodet mitt finner litt ekstra boost og motivasjon når det er som verst, når klær fra Umbro/NFF er på.

Vel hjemme ble det deilig middag med familien. Vi er for tiden fem rundt bordet, og det er jammen ikke så verst.

Dagens største luksusproblem er rett og slett hva jeg skal bruke resten av dagen til. Mamma snakker om å steke sveler, tante sier hun er fattig - så kanskje jeg burde bake og overraske henne og onkel, ELLER SÅ VET IKKE JEG. Mandag og fri, ass.

Heldigvis slipper jeg å tenke på å måtte gjøre lekser :) :) :)

Snakkes snupperrr

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)