tirsdag 10. januar 2012

Waiting for daylight

Nå har jeg akkurat vært ute å løpt litt. Bare en liten tur. Noe er bedre enn ingenting! 

Jeg er så glad for at jeg endelig kan drage på meg ulltrøya, trykke 'play' på spotify, knytte løpesko'a og sette i gang. Det er så deilig! Jeg er faktisk heldig som kan slite meg ut på denne måten, det er det ikke alle som kan. Hvorfor ta noe for gitt? 

Bilde fra en koselig julekveld. Storebror til høyre og Håkonkompisen vår i midten. To av favorittguttene mine! 

Nå skal jeg på Giske. Kveldsmat på gang, nok en gang! Tentamen i morgen får gå som den går. Jeg får det bare ikke til, om dere ikke fatter hva jeg prater om kan dere søke på 'thai chi' på youtube. Jeg har gitt opp :p Av og til er det også lov. Eehe

'Old friend, why are you so shy, ain't like you to hold back - or hide from the light' 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)