lørdag 21. januar 2012

Arbeidshelg

Nå venter straks vakt 2/3 for denne helgen. Jeg har hatt en ekstremt rolig morgen på sofaen, med iskald Pepsi Max, toast OG grøt. Egentlig skulle jeg ut å løpe, men siden jeg har hatt intense smerte i ryggen de siste dagene, bytter jeg om dagene. Så da ble det trenings-fri idag, også får jeg ta en økt i morgen isteden. Selv om jeg har hatt en super uke med tanke på trening, får jeg alltid et stikk i hjerte av latskap og dårlig samvittighet når jeg hører og leser om de andre som har trent idag. Hvorfor det egentlig? Jeg føler at jeg rett og slett ikke strekker til...

Jaja. Det er vel ikke så stor forskjell på å ta seg en løpetur og å ligge på sofaen å se film heller?

Gleder meg til jeg kommer hjem fra seinvakt. Da skal jeg avslutte dagen med å se ferdig 'the notebook'. I morgen er det tidligvakt, trening, også MÅ jeg gjør lekser. Jeg bare MÅ! Har ikke annet valg.

Vi snakkes :) Fin lørdag til alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)