tirsdag 11. oktober 2011

Ut på tur, aldri sur

Hei mine søte små! Nå har jeg nettopp vært ute å løpt en lang og god tur i regn og vind, med andre ord helt perfekt. En løpetur i slikt vær er rett og slett GRISEDIGG.
Nå venter en lengre dusj, og om jeg gidder skal jeg fjerne skogen av trær på leggene mine! Siden jeg er så fornuftig, skal jeg bare pakke treningsbaggen til treningen i morgen tidlig, og legge meg tidlig. Egentlig legger jeg meg tidlig bare fordi jeg ikke finner motivasjon til å lese bilteori. Det er verre enn å lese verdens tykkeste bok baklengs. No kidding!

Forresten1. Vet dere hva jeg har gjort dag? Jeg har vært i studio å sunget inn Aafk sin nye cupfinale-låt. JA, jeg føler meg som en grusom forræder.
Forresten2. Jeg jobber med å bli god venn med Twitter igjen, siden jeg ditcha sist.

Hva gjør du idag da, Andrea?

Har fått nye plasser i klasserommet, og jeg er DRITfornøyd! Bakerst med gutta, vettu....
Og ja, vi går i tredje klasse på VGS, og ikke på barneskolen, visst dere skulle lure. FLAUT å må TREKKE plasser når en er så gamle. Noen forandrer seg aldri.

Over og ut, Knut! :)

1 kommentar:

  1. hahahah, du e faen me så steike tulen du. hilsen britt.

    SvarSlett

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)