torsdag 13. oktober 2011

Sovedyr

Min gode himmelske japaneres. Soving og dusjing er favoritt-hobbyene mine. Det er så deilig at det finnes ikke ord! Idag sov jeg og katta to timer middag. Og gjett om det var schmuuud da. 
Heldigvis viser det seg at det ikke bare er jeg og katta som liker å sove. Dette bildet fant jeg da jeg søkte på "unge usexye mødre" på google.
Ikke for å være frekk eller noe sånt, men jeg synes at jeg kledde å sove middag best. Og det er jo ganske lett å se, med tanke på at katta også vil ligge så tett inntil meg så mulig. Jaja, jeg får vel bare kose meg så godt jeg kan med katta, ingen andre enn henne som vil være nær meg å kose. Om dere skjønner!

Kødda.

Nå skal jeg løpe. I dusjen. Vi skal ut til verdens beste familie2 på Giske å spise krabber og hummer. DÅN.
Beina mine er stive som en ****. Hest, ja. Akkurat det jeg mente............... Skjønner ikke hvorfor! Tror jeg skal kjøpe meg en japse som kan massere meg hele tiden. 

Over og ut, Skaugis!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)