fredag 16. september 2011

JaJa

‎Jeg er kanskje ikke noe førstevalg, men jeg er et godt valg. Jeg er ikke rik, men jeg er meget verdifull. Jeg trenger ikke late som om jeg er noe jeg ikke er, fordi jeg er god på å være meg selv. Jeg er kanskje ikke så stolt av alle de tingene jeg har gjort i fortiden, men jeg er stolt av hvem jeg er idag. Jeg er ikke perfekt, men jeg trenger heller ikke være det... FOR JEG, jeg er best på å være meg.


Har akkurat vært gjennom jogge- og intervallkos på mølla. Drukner i historielekser, det nærmer seg innlevering av diktanalyse i Norsk... Flaks jeg reiser på Krasp senere og at det er matchday på Søndag. Noe hjelper.


Dere suger å kommentere.


Var jeg så lykkelig jeg da? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)