torsdag 7. juli 2011

Et lite smil på lur

Selv om enkelte dager kan være litt kjipere enn andre, har jeg alltids et smil på lur. Idag har jeg sett ennå mer av 'sykehuset', og utdanningsplanene mine har endret litt retning - uten å si noe sikkert. Spennende er det iallefall, ikke lenge til jeg faktisk må bestemme meg. Jeiks. Jeg er da ikke sååå gammel.


Søt er jeg vel uansett i pappas t-skjorte og med brillene på? Skal skifte linsene mine idag, og da er det alltid så deilig å bruke briller noen timer.

Nå må jeg bare se litt til av dopet mitt, før skinka skal flyttes på, sjokoladepudding nytes og 'allsang på grensen' skal sees. Jeg må pakke også. Jeg hater å pakke. Faen! Jeg vet da ikke hva jeg trenger? Må jo ha ett antrekk til Ikea, ett til Lerkendal, treningsklær og hva visst jeg skal ut? Ikke nok med det, må klærne funke i både sol og regn. Det vil si at jeg trenger flere antrekk til hver ting. Skjønner dere? Er ikke lett å være jente altså. Mensen <3 <3 <3

Her en kveld hadde jeg på meg caps på jobb, og da jeg måtte en tur på et annet bygg å hjelpe til, fikk jeg høre fra en bruker oppi årene: 'kaa mann ditta e da?'. Med sånn gammel og skral stemme. Måtte bare ta av meg capsen og slå ut håret, så beklaga brukeren seg. HERLIG.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)