fredag 24. juni 2011

Savnet

Buhu. Tilbake på norsk jord. Norsk kald jord. For en uke jeg har hatt! Ord blir små og fattige, det kan ikke forklares. Det har vært så drøyt bra. Tull og fanteri, i tillegg til avslapning. Det var på hengende hårstrået til at jeg bare ble igjen en uke til. Ei lykkelig Maren med rosa rygg, som sakte men sikkert begynner å bli brun. HURRA. JEG VIL TILBAKE. NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!






Jeg vil tilbake å sole meg, spise enda mer Hawaii pizza, spaghetti, drikke enda mer iste (som om jeg ikke drakk nok da!), ligge på stranda, lese bok... JEG VIL TILBAKE Å DANSE PÅ BAREN PÅ 'DEN GLADE VIKING'. Lover dere, ingen danset på baren slik som vi nordmenn gjorde. Halææææ.

Det er faktisk trist å være hjemme. Mye vil ha mer. Skummelt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Et lite fotspor med stor betydning - takk :)